Nokia-lisästä!

Tiedotteet ja keskustelua niille, jotka eivät ole palstan jäseniä tai eivät kuulu "mamma-profiiliin" :)

Valvojat: rosema, hanne, sl, minlu

ViestiKirjoittaja siina » 23 Tammi 2009, 23:31

^Täyttä asiaa kaikki edelliset! Itte oon jyrkästi sitä mieltä että mikä sovitaan, se pidetään. Varsinkin näin isoissa asioissa ja joissa on osallisena kaupunki ja raha.
Toisaalta jo Nokia-lisä-suunnitelmien alussa pidin summia melko suurina. Tai siis hiukan yllätyin- todella positiivisesti. Uskaltaako edes mainita tätä... Mitä jos summa olisi pienempi?!
siina
Vanha tuttu

ViestiKirjoittaja Eevuliinu » 26 Tammi 2009, 12:01

Laitan tännekkin puolelle tuon linkin adressiin, nimiä on jo lähes 500!!
On kumma jos ei sillä ole virkaa. Nyt kun saisimme tuon nipun printtejä vielä tänään jollekkin joka asian veisi eteenpäin!!!!

http://www.adressit.com/nokia-lisan_puolesta
Eevuliinu
Tottunut kirjoittaja

Maailmankartalle takas

ViestiKirjoittaja Hallaneena » 21 Loka 2009, 10:58

En valitettavasti ole 'hoitovapaalla' mistään.
Otin lapset keväällä kotihoitoon ja lopetin turhat keikkahommat. Saan kuntalisää+kotihoidontukea toivottavasti ensi maaliskuun loppuun. Mutta mitä ihmettä mä sitten teen? Alan jo nyt panikoida, että mitä alan tehdä ens vuonna ja saanko aikuisopinto- tai työmarkkinatukea. Kun nää tuet katkeaa, olen lapsilisillä ja siihen sitten hoitomaksut päälle. Aika syvältä.

Pitäis kai laittaa linkki mammojen keskusteluihin päättäjille. Miksei kotiäidin töihin/opiskeluihin paluuta helpoteta enemmän???
-Tärkeää on, millä onnistutaan, ei se, miten on ennenkin tehty.
Hallaneena
Aloitteleva kirjoittelija

Edellinen

Paluu KAIKILLE AVOIN PALSTA